پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی بهترین ماسک های ورقه ای
نوشته شده در چهار شنبه 3 آذر 1400
بازدید : 656
نویسنده : امین پارسیان

 

بهترین ماسک های ورقه ایماسک ورقه ای در طرح ها و انواع مختلفی موجود است. هر ماسک ورقه ای خواص خاص خود را دارد که باید متناسب با پوست خود انتخاب کنید.

ماسک نقابی، ماسکی شبیه پارچه است که در مواد مغذی غوطه ور است. این ورق می تواند از مواد مختلف به غیر از پارچه ، از جمله کاغذ ، ژل ، و الیاف باشد. ماسک ورقه ای با ماسک های صورتی خمیری متفاوت است. به جای شستن ماسک و استفاده از سایر محصولات پوستی ، آن را فقط روی صورت خود قرار دهید ، آن را برداشته و بقیه سرم را روی صورت ماساژ دهید تا جذب شود. به طور کلی ، هر ماسک برای استفاده یکبار مصرف طراحی و بسته بندی شده است که استفاده از آن را آسان و سریع می کند.

برای بیشتر کردن اثرگذاری بهتر است زمانی که بر روی پوست هست از جیدرولر استفاده کنید و پوست را به آرامی ماساژ دهید.

محتوای شیت ماسک ها بیشتر از ماسک های معمولی به محتوای سرم شباهت دارد. این ماسک ها از پنبه یا شبه پنبه ساخته شده و با مواد شبه سرمی آغشته می شوند. مانند سایر ماسک ها ، آنها چرب نیستند و نیازی به تمیزکاری ندارند. مواد داخل این ماسک ها حالت ژلی و شیری دارد.

ماسک های نقابی از قبل سوراخ هایی دارند که روی بینی و چشم قرار می گیرند. ماسک به جز این نقاط تمام قسمتهای صورت را می پوشاند.

این ماسک ها پس از استفاده به راحتی از صورت پاک می شوند. حتی گرفتن عکس های سلفی با ماسک های ورقه ای سرگرم کننده است. نفوذ ماسک ورقه ای به پوست تنها ۲۰ دقیقه طول می کشد.

ماسک های شیت برای انواع پوست وجود دارد. این ماسک ها خاصیت روشن کنندگی پوست ، از بین بردن جوش ها ، نرم کنندگی پوست و و دارند و استفاده از آنها به انتخاب شما بستگی دارد.

کره ای ها اولین کسانی بودند که از این نوع ماسک ها استفاده کردند. زنان و مردان کره ای وقت و تلاش زیادی را صرف مراقبت از پوست خود می کنند. استفاده از ماسک های فویلی یکی از برنامه های منظم زیبایی و مراقبت از پوست آنهاست.

بیشتر افراد هفته ای یکبار از ماسک ورقه ای استفاده می کنند. اما امروزه مصرف آن به روزی یک یا حتی دوبار رسیده است. حتی یک بار در هفته می تواند تأثیرات زیادی روی پوست بگذارد.

شما باید قبل از مصرف ماسک ورقه ای نیازهای پوست خود را بدانید. در مرحله بعد ، ماسکی تهیه کنید که مواد آن مشکلات پوستی شما را برطرف کند. زمان استفاده از این ماسک ها خیلی مهم نیست ، صبح ، ظهر یا شب ، هر وقت احساس راحتی بیشتری می کنید ، می توانید ماسک را روی صورت خود قرار دهید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: